خانما برای بخیه زایمان کشیدن باید شیو کنیم؟؟؟

۷ پاسخ

آخه نمیشه شیو کرد ک الان😐

منم نکردم چون تو بیمارستان بودم نتونستم شیو کنم

شیو لازم نیست الکی خودتو اذیت نکن والله من هنوز شیو نکردم اصلا دلشو ندارم ژیلت بکشم اونجارو

من شيو نكردم دلم نيومد

والا من که شیو نکردم

نه من شیو نکردم

اره قبلش باید حمام کنی

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد