۷ پاسخ

نه بابا لارم نیس همش ۲ ثانیه زمان میبره بخیه
کی به پشم توجه میکنه😂

نه عزیزم نیازی نیست

نیازی نیس

نه اگر بخیه بالاست رو شکم فک نکنم نیاز باشه

وای با بخیه مگه میشه شیو کرد؟

نیاز نیس ولی خب خیلی ضایه هست اونجوری بری چون تو ده روز خیلی بلند شده 🤣 من شیو کردم

نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد