خانما قبل بخیه کشیدن سزارین باید شیو کنم؟

۹ پاسخ

سلام ببخشید کدوم دکتر سزارینتون کرد؟راضی بودید؟

نه عزیزم

نه بابا

من خودم کشیدم

من خودم کشیدم

من شیو کردم اما روی خودِ خط بخیه رو نه

من خودم کشیدمشون بخیه هامو

نه عزیزم اصلا دستش نزن شیو نکن برو دکتر ببینه

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد