خانما قرص ال دی رو از کی شروع کنم ؟؟

۳ پاسخ

تا شیش ماهگی قرص مخصوص شیردهی میدن . الی دی نمیدن دکترا
نمیدونم تاثیر نداره یا ترشحش تو شیر زیاده
بعد شیش ماه که غذای کمکی رو شروع کنی اگه پریود بشی میتونی ال دی بخوری

آره منم خیلی احتیاج دارم اتفاقا

برای چی ال دی میخوای بخوری؟

سوال های مرتبط