۱۱ پاسخ

اگه بچم دختر میشد نفس و الارا و دلارام میذاشتم

اسم دختر من راز هست هرجا میگم کلی کیف میکنن

من اسم دخترم رو آسمان میذارم🥰 هشت ساله که انتخابش کردم

من اسم دخترمو مایلا دوست داشتم بزارم ولی باباش گفت فقط ژینا
ژینا جونم الان ۱۰روزشه قربونش برم🥰

منم همین مشکل دارم

هیلا معنیش همون یه پرنده وحشیه

لنا. هایلین

دلانا دلوین

ماهلین
آریسا
آیسان
آندیا
آنیکا
ترمه
مهوا
ایلماه
الین
تارا
تیارا
بنیتا
محنا
ثمین
سلین

منممممم

منم😐

سوال های مرتبط

مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد