چرا اسمی ب دلم‌نمیشینه 😶😑

۲ پاسخ

وای من هر ماه یه اسمه انتخاب میکنم

منم همین ام خییییلی سخته .مخصوصا اسم پسر

سوال های مرتبط

مامان هاودین مامان هاودین ۵ ماهگی
مامان ساواش مامان ساواش روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی