۸ پاسخ

دایار اسم پسر دایی منه
۹‌ماهشه

دیار هم قشنگه

منم میخوام بزارم دایار
هم دخترونه است هم پسرونه

نه پسرونست

نه دایار یه اسم لری یعنی یار مادر و بیشتر دیدم سمت ما روی پسر میزارن من خودمم لرم

منم دقیقا تو این شرایطم🥲🥲 بین اسم دیان و نویان موندم

اگه دایار نشد
دانیار بزار اونم تقریبا شبیه

اگربچم پسربودمیذاشتم ماهد
خیلی قشنگه
بچم دختره میخوام بذارم سلیت

سوال های مرتبط

مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری