۱۰ پاسخ

اخر اسمشون چی گذاشتین

یارا

من دختر بود میخواستم بزارم همدم😍

پناه
نبات
ابرا

منم موندم بخدا از بس تواینستا و گوگل گشتم همش برام تکراری شدن اول گفتیم ستین دیدیم مسخره میکنن حالا دنبال اسمم احتمالا بزارم دلارا

آنیا🪻

پناه هانا

لنا
سِویلای
دیانا
ویانا

من میخوام اسم دخترمو بزارم لِنا

بزار دلارز یا ملورین

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ویکم بارداری