بچم دست وپاش عرق سرد میکنه نمیدونم چرا

۲ پاسخ

طبیعیه نینی ماهم همینجوری بود دکترگفت طبیعیه ولی ی اکوقلب نوشت براش

بچه ها همینن من جوراب میپوشونم اما بعضی ها میگن نبتید بکنی روال طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی