اخه منبه دکترش گفتم گفت طبیعیه . ولی خیییلی یخ میشه ..بعد همش مرطوبه دستاش
پسر منم همینطوره. البته به خودم رفته. من خودم از وقتی به دنیا اومدم دقیقا همینطور هستم. براش دکتر هم رفتم و گفته طبیعیه. حالا شما اگر دوست داری یه چکاپ ببر
پسر منم اینحوریه ولی نبردم دکتر فعلا
بچه منم همین طوره اینجا دیدم خیلیا نوشتن مال کمبود آهنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.