چرا کف دست وپای بچم عرق میکنه ولی یخخخخخه🙄

۴ پاسخ

اخه من‌به دکترش گفتم گفت طبیعیه . ولی خیییلی یخ میشه ..بعد همش مرطوبه دستاش

پسر منم همینطوره. البته به خودم رفته. من خودم از وقتی به دنیا اومدم دقیقا همینطور هستم. براش دکتر هم رفتم و گفته طبیعیه. حالا شما اگر دوست داری یه چکاپ ببر

پسر منم اینحوریه ولی نبردم دکتر فعلا

بچه منم همین طوره اینجا دیدم خیلیا نوشتن مال کمبود آهنه

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان یزدان👼💙 مامان یزدان👼💙 ۵ ماهگی
مامان شاهان کوچولو😍 مامان شاهان کوچولو😍 ۱۵ ماهگی
مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی