۴ پاسخ

طبیعی چون بلد نیست دختر منم همینه

آره طبیعیه ، دختر من از ۷ ماهگی پاسد وایساد تا همین چند روز پیش نوک پا وایمیساد ، منم پدرشوهرم انقدر چرت گفت ترسیدم رفتم دکتر ، دکتر دخترم گفت نرمالش همینه ، اول بچه ها نوک وایمیسن بعد کف و کامل میزارن ، تازه کامل هم که راه بیوفته باز با نوک اول تاتی میکنه بعد راه میره کامل

طبیعیه پسر منم اینطوره سرپاهاش وایمیسته

دختر منم همینطوره اوایل نوک انگشتاش وابمیستاد الان کم کم کف پاهاشو میذاره زمین گاهی اوقات رو نوک انگشتاش وایمیسه نگران نباش خوب میشه کف پاهاشو خیلی ماساژ بده

سوال های مرتبط