والا من به هیچکس گوش ندادم تا دوماهگی هر دو ساعت شیر میدادم به پسرم الان یذره بیشتر شده شیرش هر سه ساعت بهش میدم
من الان پسرم ۱۱ میخوابه تا ۷صبح .... هم به شدت تو طول روز بچه ی آرومیه ... هم خدا رو شکر وزن گیریش خوبه ... چون هورمون رشد تو خواب فعال میشه و با بیدار کردن بچه عملا هورمون رشدو مختل میکنید
عزیزم هر متخصصی بپرسی میگه فقط هفته ی اول امکان افت قند وجود داره ... بعد از اون غیر ممکنه اتفاق بیفته (برای بچه ی سالم) ... هرچند یه پرفسوری تو اینستا میگفت ، فقط ۴ساعت اول ممکنه قند بچه بیفته ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.