۱۰ پاسخ

من بچم هرچی کوچیک‌ببینه میگه نی نی و تی تی

دختر منم دستشو کرده تو تنگ ماهی داشت بیچاره رو خفه میکرد😂😂

دختر من ب عروسکای پیرهنش میگه نی نی 😂

پسره من همون روز اول انقدر جیغ زد و گریه کرد که دست بکنم بگیرمشون . آخرش تسلیم شدم‌گفتم بگیر . دست بهشون زد صبح دیدم‌هردوتاشون مردن

🥰😂😂

پسر منم بهش میگه مااا بوعه

اوخودو🥹😂
پسر من میگه ماه😂

پسر من بهشون میگه طوطو

پسرمنم میخنده بهشون میگی نی نی

ووووویی خداااااااااا 😍 😅

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی