۱ پاسخ

سلام سال نو مبارک
من پسرم رو فرستادم تو اتاق با باباش بازی کرد خودم بادکنک های سفید باد کردم گذاشتم دست عروسکاش
هر عروسک یه بادکنک
یه بادکنک هلیومی طلایی
یه بادکنک هلیومی سفید عدد دو
کیک هم مینی بود چون ما کیک نمیخوریم
برف شادی و موزیک
پسرم خیلی هیجان زده شد

سوال های مرتبط

مامان 👼آرتمیس👼 مامان 👼آرتمیس👼 ۲ سالگی
مامان Amir ali
💙👼💙 مامان Amir ali 💙👼💙 ۲ سالگی
مامان دیار طلایی مامان دیار طلایی ۳ سالگی