وقتی بهت نسازه تهوع میگیری دیگه نخور
بله
خارجیش عوارضش کمتره
اره اره
اره ممکنه نسازن من واسه کیستم ال دی میخوردم همش تهوع داشتم
من شب غذا کم خوردم
بعد قرصشو خوردم صبح ساعت ۷باحالت تهوع از خواب پریدم وای چ حال بدی بود
شب موقع خواب بخور
آره به بعضی نمیسازع چی میخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.