قرص ال دی باعث حالت تهوع مبشه؟؟؟

۷ پاسخ

بله عوارضشه

اگه بهت نسازه بله

بله به من اصلا نمی سازه

آره من میخوردم حالم بهم میخورد

اولش که میخوری اره یه مدت بگذره نه دیگه حالت تهوع می‌ره
روز های اول معمولا حالت تهوع داره

تو بعضی افراد اره‌

من بهم نمیسازه هروقت میخورم کل روز تهوع دارم

سوال های مرتبط

مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی