۶ پاسخ

به نام خدا هم قرص ال دی مصرف میکردم هم تو شک افتادم اورژانسی خوردم الان هم 12هفتمه😑😵‍💫

قرصو اگه سر و قت بخوری فراموش نکنی و همزمان باهاش چرک خشک کن استفاده نکنی روش خوبیه

فقط موقع تخمک گذاری طبیعی ،
شوهرم طبیعی قبول نمیکنه وگرنه به من باشه میگم طبیعی هم کلا باشه

هم طبیعی هم قرص سفت سخت

قرص کاندوم طبیعی

هم طبیعی هم قرص

سوال های مرتبط

مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان نفس
مهابادی مامان نفس مهابادی ۳ سالگی