۷ پاسخ

میگم تلفظش چه جوریه😂😂

اره خوبه من میدم

عزیزم ببلاک چنتا میخوای
کجاهستید

من از اول گیگوز میدادم خیلی خوبه

منم اپتامیل گیرپ نمباد
موندم چیکار کنم

من از اول بهش گیگوز دکتر گفت بهش بدم راضیم وزن دهیشم خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی