فقط دعام اینه ما مردم مظلوم و ستمدیده پیروز بشیم
کشورمون پیروز میشه من خیلی امیدوارم من ب حکومت این چیزا کاری ندارم اما من یک ایرانی هستم و صد البته دوست دارم کشورم پیروز بشه♥️
امیدوارم کشورم پیروز باشه🥲
ما نسل کوروشیم باخت نداریم🇮🇷
حق پیروزه .ایران به امید خدا و امام زمان پیروز میشه
تا مردم پشت نظام باشن
پیروری قطعی
امیدوارم ک ایرانم پیروز بشه امیدمون ب خداست
امیدوارم ایران عزیزمون نجات پیدا کنه از دست ظلم و ظالم،چیزی نمونده نور بر تاریکی پیروز است...
کاش قابل پیش بینی بود من و شما درس سیاست نخوندیم این سوال فقط باعث بحث بین عقاید میشه....الهی فقط کشورم عاقبتش خیر باشه
اینا رو قبول نداشتم ندارم
این جنگ از قبل باختیم دیگه کسی هست مهم باشه نزده باشن
ولی دلم برای ایران عزیزم وطنم میسوزه امیدوارم در اخر ایران بماند
اگه شکست یا پیروزی ب معنای زنده موندن یا ظلم ندیدن باشع پس امام حسین شکست خورده در صورتی ک پیروزی با شهادت ب دست اومده
من میگم مردم ایران پیروزن چون خیلی غم دیدن ولیاقتشون اینه ک همه چی درس بشه البته درست وحسابی طوریکه همه این غمارو بشورع ببره
آرزوی یه زندگی باآرامش برای مردم شریف ایران دارم کاین روزا خیلیی اذیت شدن
قطعا ایران ان شالله با یاری خدا❤🙏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.