۹ پاسخ

خیلی هویج ریختی توش

عزیزم دکتر گفته بود غذای کمکی شروع کردی یا خودت میخواستی زودتر شروع کنی

من برا دختر اولم همه غذاهای خودمون میکس میکردم میدادم
قیمه.قرمه سبزی.سوپ.آبگوشت
الان میگن دل درد، رفلاکس ، کولیک و....
من کم سن بودم اصلا نمیدونستم وای ماشالله دخترم خیلی چاق بود الانم از هم سن و سال هاش درشت تره

نوش جان

از کِی شروع کردی غذاکمکیو؟

اسیاب کردی؟

رشته مجازه؟

نوش جون

برای یه وعده هست همشو مبخوره؟

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۱ سالگی
مامان پناه و تو دليم🩷🩵 مامان پناه و تو دليم🩷🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری