۵ پاسخ

یک ماه هم نشی طبیعیه ولی باید ببینی جلوگیری مطمئن داشتی یا نه

دکتر بهم گفت یک هفته زودتر یا دیرتر مشکلی نداره

من خیلی دارم عقب میندازم قبل اینجوری نبودم من این سزی از خیال راحتی گفتم پری میشم‌دو‌روز دیگه جلوگیری نداشتم خداکنه پری بشم فقط

۳تا۵ روز

من تا ده روزم عقب افتاده

سوال های مرتبط