خانما تا چندروز واکسن عقب بیوفته مشکلی نداره؟

۴ پاسخ

من ۲۷روز عقب افتاد

من دخترم سرما خورده بود واکسن ۴ ماهگیش ۲۰ روز عقب افتاد

من پسرام سرما خورده بودن دو هفته دیرتر زدم

منم دخترم واکسن داشت الان ۴ روزه عقب افتاده همینجوری موندم بسته اس

سوال های مرتبط