۱۳ پاسخ

فقط اونی ک بچش ۲۸ ۲۹ اسفند بدنیا اومده بیچاره🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نوشته ب تمام مادران
اگه جزاین بود بابد میگف ب مادرایی ک بچشون از۴۰۵ بدنیا بیاد

چرا انقد تبعیض چه مسخره بازیه باز ...شما بفکر بچه هایی که هستن نیستین بعد واسه بچه هایی که نیومدن هستیت

حالااین کارت وچجوری میدن

🔻 اولین روز سال ۱۴۰۵ در حالی آغاز می‌شود که وعده دولت برای شارژ «کارت امید مادر» نیز وارد فاز اجرایی خواهد شد و براین اساس، واریز ماهانه ۲ میلیون تومان به مدت ۲ سال به حساب مادرانی که از یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۵ فرزندشان متولد می‌شود، صورت می‌گیرد./ ایسنا

نه عزیزم دیروز یه کلیپ دیدم اقاهه گفت فقط به کسانی که ۱ فروردین به بعد بدنیا میان تعلق میگیره

فکر کنم همه مادران 🙄یا فقط اونایی ک امسال بچه دار شدن؟

نوشته برای همه ی مادراتادوسالگی بچه هاشون.

به مادرایی ک ۴۰۵به بعد زایمان میکنن

خداکنه به ماهم بدن لاقل میدیم‌پوشک واسه بچه هامون

به کسانی که از ۴۰۵ بچه بدنیا میاد

اخه نوشته که به همه مادران

به کسایی که از ۴۰۵ بچه دار میشن

سوال های مرتبط