خانمها واژنم خیلی ورم کرده خطر نباشه کیا اینجورن

۵ پاسخ

وایییی منم همینجور شدم

لگنت درد نمیکنه؟

کلا حالت پفی داره
برای منم هست

منم دارم ماما گفت اگه درد نداری طبیعیه بچه داره فشار کیاره

واسه منم ورم داره طبیعیه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ململی مامان ململی ۴ ماهگی
مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری