۸ پاسخ

من ۲ساعت بیشتر نمیزارم
یخچالم ی روز

۲ساعت

یه اصلی هست ۳-۳-۳ یا بعضی دکترا میگن ۴-۴-۴ یعنی ۳ ساعت تو محیط خونه، ۳ روز تو یخچال و ۳ ماه تو فریزر

۳ ساعت

پرستار میگف تو دمای اتاق ۶تا ۸ساعت اگه خیلی گرم نباشه

6ساعت

سه ساعت عزیزم

فک کنم شش ساعت

سوال های مرتبط

مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی