۶ پاسخ

عزیزم هنوز کوچیکه سخته ولی باید تلاش‌کنی پسر منم نمیگرفت کلی تلاش کردم سینتو نازک کن با انگشتات بزار دهنش بعد از گوشه لبش با سرنگ شیر بریز تو دهنش یه قطره خودش شروع میکنه به مک زدن منم همینکارو کردم خیلییی روزای اول سخت میگذشت عصبانی میشدم ولی کم کم بعد ده پونزده روز اوکی میشن فقط سینه خودتو بده

رابط سینه بگیر ببین تاثیر داره برات

من یه مدت سینم زخم بود میدوشیدم با شیشه میدادم بعد یه مدت سینمو نمیخورد دیگه بعدش حتی با درد سینمو دادم بش الان سر سینه هام خوب شدم خدارو شکر

باشصت وانگشت اشاره سینه تو نازک کن بعد بذار تو دهن بچه
ببین اصلا فرم سینه مهم نیست فقط باید تلاش کنی تا بچت بگیره
منم سینه م اصلا نوک نداشت بچه اولم چون تو بیمارستان همون اول درازکشیده بودم سینه مو نگرفت منم تلاش نکردم وشیرخشکی شد ولی الان پسرم تو nicuبستری بود خودم رفتم نشسته بهش شیردادم وباکلی تلاش سینه مو گرفت
فقط اصلن بهش شیشه نده

تو شیشه نده عزیزم اشتباه نکن منم سر سینه نداشتم انقد مک زده که الان در امده هنوز زوده فقط سعی کن موقع شیر دادن هاله سینه رو بکنی دهنش که زخم نشه بعدا

وایی اشتباه منو نکن خواهر اصلا تو شیشه بهش شیر نده
برای من اصلا نوک نداشت میدوشیدم خیلی بزرگ کلفت میشد اول ها زخم شده بود نمی‌دادم الان از سینه م بد کرده شیر خشک میدم بهش
می‌خوام شیر هامو خشک کنم
حیف این همه شیر داشتم نمیخوره

سوال های مرتبط