تمام رخ خیلی خوبه سربالاتر خوکی میشه زشته
ولی نیم رخش زیاد خوب نشده
اینه
مهم تمام رخه که عالیه . نیم رخ هم قابل قبوله
نیم رخ
واقعا بینیت خوبه مخصوصا از روبه رو از نیمرخ هم اگر قوز داره بخاطر ورمه شاید باید بهش فرصت داد
دماغت خیلی خوبه اگه سربالا بود اصلا خوب نمیشد چون فاصله لب و بینی زیاد میشد
پول عملت چقد شد کجاعمل کردی
منم 3ماهه عمل کردم
ولی فعلا دارم چسب میزنم نظر دکترمه البته
بینی خوبی دراورده دکترت ولی ای کاش از نیم رخ بهش یه کم قوس میداد
بنظرم خیلی طبیعی و عالی در آورده برات
من از دماغای فانتزی و مصنوعی بدم میاد
خوبه بینیت
تمام رخت خ خوب شده نیم رخ هم خوبه
نه عزیزم اینا مدل طبیعیه
من خیلی دوس دارم
واقعا قشنگه مبارک باشه
خیلی عالیه خوشم اومد مبارک باشه
بینی قبلت باید ببینم چجوری بوده این معمولیه
خیلی خوبه یه پیرسینگ کم داره فقط
خیلی طبیعی قشنگه
من اون یکی نیم رخت ودیدم ب نظرم بیشترنیازداری ی فیلرچونه بزنی خیلی توچشمه البته بااحترام
همه بینی های عمل شده در حقیقت همینن زیاد سخت نگیر من پیر شدم دیگ سرش😂😂
خیلی قشنگه مبارکت باشه حتی نیمشم خوبه والا حالا این ی ذره قوزکوچیک زیادم معلوم نیست فقط میشه بدونم دلیلش چی بوده؟
مشخصه عملیه، اگه میخای تغییر کنی یکم چونت رو فیلر بزن ببنیت مشخص تر میشه
از تمام رخ خیلی خوبه
زیباست
قوز روشم بعد از دوسال جراحی ممکنه بینی یه سری ایرادات پیدا کنه
ولی در کل بینی قشنگیه
عالیه این ک طبیعیه
سمت دیگه
ن بنظرم خیلی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.