باتنبلی میشه باردارشد

۸ پاسخ

منم تنبلی داشتم دکتر ویتامین د۳با اهن داد دوماهه بعده دوماه باردارم

اوکی.

من شدم

بلوط کباب کن روزی سه تا بخور تا سه ماه

من هر دوتا بارداریم با تنبلی بود . البته با دارو و درمان

بله عزیزم

اره گلم خیلیا زودم باردار میشن باید کنترل کرد

یس من🤚

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حلما مامان حلما قصد بارداری