۳ پاسخ

هیچچچچ شیرخشکی ب سوپرامیل نمیرسه، عین بممممب وزن میده

من نان میدادم وزن نگرفت فعلا بیومیل میدم نمیدونم چقده ولی برای بچه اولم نان وببلاک عالی وزن میداد بااینکه رفلاکسی شدیدهم بود

نان خوبع

سوال های مرتبط

مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی
مامان Lena👶🏻💗 مامان Lena👶🏻💗 ۳ ماهگی