آره نفخه
من صبح طبیعی و کوچولو هستش
شب انگار سه قلو نه ماهه باردارم
عزیزم شبا خوابی چیزی نمیخوری شکم کوچیکه بعد بیدار میشی هی میخوری تاشب کلی هم نفخ میگیره منم همینجوریم😄
بله عزیزم نفخه همش
دقیقا منم اینجوریم 😅
وای چرا اینجوریه من صبحا زیاد شکمم معلوم نیس ولی شبا قشنگ میاد بیرون
برا منم همینطوره عزیزم
شبا انگار دوقلو باردارم
آره برامنم همینطوره
منم همینطورم
عه منم همین طوری هستم
اره نفخه
اره بک کنم خورد و خوراکمونه😂
منم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.