خونه کسی میرم ک خونمون اومده و چ عید چ روزای عادیه کسی ک سراغمونو گرفته سراغشونو میگیریم
ما دیگه از زمان کرونا خونه عمه و عمو خاله اصلا نرفتیم عید دیدنی عادت کردیم به نرفتن. فقط بابا مامان هامون و خواهر برادری
بله عزیز،م دید و بازدید از رسم های سفارش شده ایران باستان وهمینطور دین اسلام هست در کمال رعایت ادب واحترام به خانواده های داغدار حتما میریم دیدن آشنایان وآرزوی عاقبت بخیری در سال جدید برای همه داریم
نه نمیرم الان چندساله بخاطر اینکه با همه قطع رابطه ایم و اگرم کسی دعوت کنه من نمیرم چون به شدت دخترم اذیت میکنه و ترجیح میدم هیچ جا نرم
بله برعکس سال های پیش امسال بیشتر به فامیل سر میزنیم و عیددیدنی میریم
فقط خونه مادرشوهرو مادر خودم رفتم خونه مادربزرگ شوهر شاید برم شاید نرم
نه نمیرم
نه هیجا
بله عزیزم
اول خونه بزرگترا بعد هم خواهر و برادر شوهر و....
الان دارم میرم خونه مادربزرگم ک فوت شده
ولی جایی هم نمیرم
مثل سال های قبل ک نمیرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.