۹ پاسخ

مبارکت عزیزم بهت میاد ولی من این حجم از زردی رو نمیپسندم

هم فیس فریم و زیاد گرفتی
هم از ریشه باید دوسه سانتی فاصله داشته باشه یهو بیای جلورو روشن کنی جالب نمیشه باید جوری باشع به پشت بیاد
هم اینکه رنگ موهات و تازه گذاشتی؟
یکم زرد میزنه یه رنگساژ بزن یا شامپو رنگ بگیر بزن

فیس فریم زدین؟
خیلی تفاوت رنگی هست با موهای خودتون

من فکر کردم مشکیا کلاه هست به نظرم حجمش به عنوان فیس فریم خیلی زیاده فیس فرم حجم خیلی کمی داره به نظرم نه دوباره انجام نده یا برو جایی که بتونه یه رنگ عالی برات در بیاره

هم حجمش زیاده هم زرده قشنگ نیست

اینقدرررر تفاوتش با موهای خودت زیاده که اول فکر کردم روسری یا شال هست

خیلی کم در بیار این حجمش زیاد

با احترام خیلی زرده

ی دست دکلره نکن

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی