۸ پاسخ

خونه

خونه ولی خب ما چون شوهرم عیدا مرخصی نداره پنج اسفند از مسافرت برگشتیم ک دو روز بعدش زد

ما قرار بود بریم سفر ک همه چی خراب شد😮‍💨

خونه دوروزدیگ میریم

من از نه اسفند که جنگ شده شهرستانم یه هفته خونه ی مادرمم یه هقته یا نصف هفته خونه ی مادرشوهرمم

ما هیچ سالی عیدو نرفتیم چون شوهرم از شلوغی عید خوشش نمیاد
امسالم ک شوهرم اصلا مرخصی بهش ندادن ۱۳ بدر هم نیستش

مسافرت چی 😁نه بابا خونه

خونه موندیم،قرار بود بریم که اوضاع اینطوری شد

سوال های مرتبط