خونه
خونه ولی خب ما چون شوهرم عیدا مرخصی نداره پنج اسفند از مسافرت برگشتیم ک دو روز بعدش زد
ما قرار بود بریم سفر ک همه چی خراب شد😮💨
خونه دوروزدیگ میریم
من از نه اسفند که جنگ شده شهرستانم یه هفته خونه ی مادرمم یه هقته یا نصف هفته خونه ی مادرشوهرمم
ما هیچ سالی عیدو نرفتیم چون شوهرم از شلوغی عید خوشش نمیاد
امسالم ک شوهرم اصلا مرخصی بهش ندادن ۱۳ بدر هم نیستش
مسافرت چی 😁نه بابا خونه
خونه موندیم،قرار بود بریم که اوضاع اینطوری شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.