۵ پاسخ

اره دیگه اگه هرچی بشه بری بیمارستان طرف قراردادبادکترت زنگ میزنن دکترت واگه موقع زایمان باشه خود دکترت میاد بالاسرت

به منم نداده گفته ۶فرودین بیا ولی یه نامه بستری برای مواقع اضطراری داده

فک کنم از قبل بهتره هماهنگ کنید با دکترتون

به منم هنوز نامه نداده ۴ فروردین میرم به امید خدا ازش بگیرم 😂

سزارین اورژانسی میشین

سوال های مرتبط