۱ پاسخ

کلا این خوراکی های الرژی زا رو به نظرم بزاریم بعد یک سالگی بهتره
یا حداقل زمانی که دکترش در دسترس باشه
من خودم ظهر کیوی خوردم هنوز زبونم میخاره😬

سوال های مرتبط