۵ پاسخ

كيوى ندى بهتره، معدشو بهم ميريزه ترش ميكنه، باسنش هم زخم ميشه بخاطر اسيدى بودنش

دکتر پسر من گفت همه میوه ای میتونی بدی

البته یبار داذم پسرم مزه شو دوست نداشت

من میدم

ترش معدشو اذیت میکنه

سوال های مرتبط