مامانا جای واکسن بچه م چرا این شکلیه

تصویر
۲ پاسخ

نبايد دست بزني يه مدت اينجوري چرك ميشه بعدش خودش خوب ميشه

داره چرک میکنه دستش نزن خودش خوب میشه از همه خمینطوری میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی