۹ پاسخ

الهی بمیرم براش

دست پسر من هیچس مشخص نیست فشارهم میدم هیچی حس نمیکنم ولی تو کارت واکسنش زده ب ث ژ
میگم نکنه نزدن

دخترمن سه ماهگی این جوری شد بازخوب شد

اصلا دست نزن خودش میره

خووش سر باز میکنه چرکش میزنه بیرون

بچه ات‌یه‌ماه‌داره بچه‌من‌اصلاچراپس معلوم نیست زدن یانه منم نگرانم

ای ننه بگردم پشماشوووو🥹🥹🥹

طبیعیه عزیزم
فقط اصلا دست نزن

دست بهش نزن
عادیه
خودش ب مرور خشک میشه
از دختر منم چهار پنج روز پیش همینجوری شد الان خشک شده
با دستمال تمیز چرکشو تمیز کن و فشار نده

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۸ ماهگی
مامان دلسا🩷شاهان🩵 مامان دلسا🩷شاهان🩵 ۳ ماهگی