نه طبیعیه دست نزن خوب میشه
جای واکسن دختر من هم همینطور چرک کرده ولی خیلی بیشتر و بزرگتره نگرانم میگن طبیعیه ولی الان که مال شما رو دیدم نگران شدم زخم دختر من خیلی بزرگتره امروز هم ترکید و چرکش زد بیرون
این نشونه ی خوبیه یعنی واکسن عمل کرده
زخم سرباز میکنه و چرک میاد بیرون رو دست همه ی ماهم جای این واکسن مونده
برا پسر من اینجوری شده بود🥲
خودش میترکه خوب میشه بهش چیزی نزن
برای دختر منم تازه اینجوری شده طبیعیه خودش باز میشه چرکش میریزه بیرون
پسر من اصلا معلوم نیست طبیعیه؟؟؟
اصلا دست نزن طبیعیه
برا پسر من چرا هیچ اثاری ازش نموند
نه عزیزم عفونت نیست عادیه ،برا همه اینجوره خوب میشه
جتما بعد بیمارستان زود بردی حموماینجوری شده عزیزم دست نزن بهش
طبیعیه عزیزم اصلا دست نزن بهش ، خودش خوب میشه
اره برا دختر منم همینطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.