نه عزیزم تا۶ماهگی هی پرمیشه بعدمیترکه خالی میشه فقط اصلادست نزن
ن عزیزم بعداز یکماه خودش سفت میشه میزنه بیرون ترشحاتش عفونت نیست
نه طبیعیه
برای بیشتر بچه ها چرک میاد
میگن تا ۷،۸ ماه کامل خوب میشه
دست نزنید بهش
من زیاد دیدم عکس واکسن توگهواره میزارن اینجوری شده میگن طبیعیه بعضیا میشن
نه عزیزم ، طبیعیه
اصلا نباید دست بزنی خودش چرکش میریزه بیرون خوب میشه
آره طفلی انگار عفونت کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.