۴ پاسخ

اون نان انتی کولیکه مارک های دیگه ای هم داره من نان ایرانی میدم مزیت خاصی هم نداره

آره فرقش اینه خارجیه دقیقا معلوم نیست که واقعا مناسب بچه باشه یا نه

اره اون خارجیه این ایرانی 😐😂🤦🏻‍♀️

اره حدود ۴ میلیون گرون تره😂

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی