ب نظرم نان نده اصلا بچه من رفلاکس شدید گرف الان اپتامیل میدم بهتره
نزدیک ترین شیر به شیر مادر همون اپتامیل چون چربه منم بیمارستان بهم گفت به بچت اپتامیل بده چون شیر نداشتم ولی دیدم دوسه روز اول خیلی بالا میاورد خواهرم گفت چون چربه بهش نمیسازه رفت براش نان خرید دیگه رو شیر نان موندم
فقط باید ببینی کدوم به بچت میسازه
دکترش به من نان داد
نان عالیییییی
آپتامیل.
من ببلاک خ راضی ام نان دادم همش بالا می اورد
من نان دادم یبوست گرفت ببلاک سبک و تلخ بالا میآورد البته کامفورت، آپتامیل خیلی خوبه اما کم گیر میاد
من اپتامیلم
نان زیر یکسال نده ب بچه به قدری سنگینه که خدا میدونه. آپتامیل ۱خیلی خوبه
آپتامیل راضیم وزن گیریش هم خوبه
آپتامیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.