۹ پاسخ

من ماه اول بعد زایمان نشدم
ماه دوم شدم شدید ینی هم تعداد روزا بیشتر شد هم حجم خون

برامنم اینجوری بود بعد ۷ ماه این ماه ک پریود شدم عادی شد قبلش خیلی شدید بود

برا منم همینه

حالا برا من خیلی کم شده

منم خیلی زباده

یه ماه زیاد یه ماه کم تا یه سال تنظیم بشه

منم هفت ماهه زایمان کردم اوایل پریودم خیلیی کم بوود الان دوماهه افتضاح میشه شدم مثل زمان دبیرستان 😢

مفنامیک خوردی؟

برای منم همینه
خیلیی زیاد خونریزی دارم،نمیدونم طبیعیه یا ن

سوال های مرتبط