۴ پاسخ

اذیت نشد؟ دندون بالا سخته

😂😂😂یه جوری نوشتی یکیش نیس خنده ام گرفت گم شده موش موشی ها خوردن😘😘😘
نگران نباش اونم در میاد

یک هفته بعدش اون درمیتد نهایت تا ده روزم طول میکشه

مث بچه من یکی ش هست یکیش نیس اونم در میاد دیگه مگه میشه در نیاد

سوال های مرتبط