۸ ونیم برای دوروز اول زیاده الان اوکی دیگه تا چهل طول میکشه ک کاملا رفع بشه
باسن شو پاهاشو اینارو با عرق کاسنی بشور خیلیخوبه خودتم بخور
هشت و نیم برا شش روزگی عدد زیادی نیست.شیر بده زیاد و گرمیجات نخور
پسر من دو روزگی ۱۱ بود. دو روزه با دستگاه خوب شد
دستوماشوباعرق کاسنی بشورعزیزم یاباپنبه پاک کن
لیموشیرین و هندونه هم خودت بخور
عرق بریز رو پنبه بزن به بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.