۶ پاسخ

۸ ونیم برای دوروز اول زیاده الان اوکی دیگه تا چهل طول میکشه ک کاملا رفع بشه

باسن شو پاهاشو اینارو با عرق کاسنی بشور خیلی‌خوبه خودتم بخور

هشت و نیم برا شش روزگی عدد زیادی نیست.شیر بده زیاد و گرمیجات نخور

پسر من دو روزگی ۱۱ بود. دو روزه با دستگاه خوب شد

دستوماشوباعرق کاسنی بشورعزیزم یاباپنبه پاک کن
لیموشیرین و هندونه هم خودت بخور

عرق بریز رو پنبه بزن به بچه

سوال های مرتبط

مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی