۶ پاسخ

چه بد خدا صبر بده بهت‌ . حالا دیگه اون که نمیخوره ،بزار جلوش خودش بازی کنه بزاره دهنش بلکه خوشش بیاد

دختر منم هیچی نمیخوره فقط اب

پسر منم همینطوره تازه شیرم زیاد نمیخوره 🙁 فک کنم بخاطر دندون باشع

بخدا قسم که دختر منم همینطوره
از آخر ۶ ماهگی کمکی شروع کردم حتی تو این چند ماه یک روز هم نشد درست یه چیزی بخوره
خداشاهده فقط و فقط شیر میخواد چسبیده به سینه م
هر چی بزارم دهنش عوق میزنه
کلافه م کرده.
دیگه دست و دلم نمیره براش چیزی درست کنم
نه سوپ نه حلیم نه برنج نه فرنی....هیییییچی نمیخوره
الان چند روز دیگه ۱۰ ماهش پر میشه هنوز ۷ کیلوئه

بزار جلوش غذا رو خودش کم کم بخوره.اوایل کثیف کاری میکنه ولی کم کم یاذ میگیره

دخترمنم هیچی نمیخوره

سوال های مرتبط