ببین من اوایل بارداری اینجوری بودم دکترم گفت با شامپو بچه خودتو بشور چند بار شستم خوب شدم امتحان کن
عسل خیلی خیلی خیلی خوب رو واژینال چند شب تزریق کن
دکترتون کیه؟
وای منم داغونم یه شب پماد کلوتریمازول نزنم صبح داغون میشم کافیه فقط یه شب یادم بره
اصلا درمانم نمیشه انگار لعنتی خستم کرده
سرکه هیچی بهتر سرکه نیس قشنگ بشورش با سرکه بعدشم با شامپو بچه فیروز بشور خوب میشی
دقیقن همینطوره
با شامپو کلوتریمازول خودتو بشور
پمادا هم بزن
هر بار میری دستشویی هم خودتو یا با دستمال یا باد سرد سشوار خشک کن
با شامپو بچه خودتو بشور یکی دوبار تو روز ژل بهداشتی هم اصلا نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.