۴ پاسخ

طولانی ترین بخشش همین هفته ۳۴ به بعده🥴 ان شاالله زود و راحت بگذره براتون

خیلییییییی🥲😮‍💨
خستگی و کلافگی اش یه طرف
ذوق دیدن و بغل کردن بچه یه طرف
هرچیم جلو میره انگار برمیگرده عقب باز
تموم نمیشهههههه

ولی بنظرم از این روزا باید لذت برد هر چقدر هم ک سخت باشه چون دیگه نمیشه ب این روزا برگشت

واییی هفته شما آرزوی منهههه🥴

سوال های مرتبط