مامانای گل اسهال بعد واکسن دو ماهگی طبیعیه؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم‌منم بچم دوماهشه قرار بود ۲۷ ام واکسن بزنم که شد سروصدا و تعطیل شدن شما واکسن بچتو کی زدی و کجا زدی

اره پسرمنم بود

آره نگران نباش

اره عزیزم طبیعیه

اره دختر من هم دوماهگی هم ۴ماهگی اصلا تب نکرد ولی اسهال شد

خیلی اذیت شد بچه سر واکسن؟

ارع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مَـن.. مامان فندق مَـن.. ۱۶ ماهگی
مامان نادیا مامان نادیا ۴ ماهگی