۴ پاسخ

داخلش نی هیت بادش کن نیاز ب چسب هم نیس

نی بزار توش باد کن درش بیار با دست فشار بده خودش چسب داره میچسبه

یه جا سوراخ داره نی نوشابه بکن داخلش باد کن .بعد که نی رو در بیاری خودش دیگه همون جوری میمونه سوراخش بسته میشه .نیاز به چسب نیست

با یه نی کوچیک تو پاکت بادکنک هست، بعد نی رو دربیار

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان م🌙اه یار مامان م🌙اه یار ۲ سالگی