داخلش نی هیت بادش کن نیاز ب چسب هم نیس
نی بزار توش باد کن درش بیار با دست فشار بده خودش چسب داره میچسبه
یه جا سوراخ داره نی نوشابه بکن داخلش باد کن .بعد که نی رو در بیاری خودش دیگه همون جوری میمونه سوراخش بسته میشه .نیاز به چسب نیست
با یه نی کوچیک تو پاکت بادکنک هست، بعد نی رو دربیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.